Головна

Настроювання серверів

НАСТРОЮВАННЯ І ОБСЛУГОВУВАННЯ СЕРВЕРІВ


Настроювання термінального, поштового, файлового серверу, веб-серверу, серверу ip-телефонії. Адміністрування серверів.

Детальніше...

Обслуговування офісних комп'ютерів

НАСТРОЮВАННЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ОФІСНИХ КОМП'ЮТЕРІВ


Обслуговування робочого місця, обладнанного персональним комп'ютером або тонким клієнтом. Технічна підтримка користувачів.

Детальніше...

СТВОРЕННЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ЛОКАЛЬНИХ МЕРЕЖ


 Створення локальних мереж. Об'єднання віддаленних філіалів у єдину корпоративну мережу. Обслуговування корпоративних мереж.

Детальніше...

КОНСУЛЬТУВАННЯ
З ПИТАНЬ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ


З'ясування основних проблем та потреб ІТ інфраструктури. Допомога в виборі оптимального програмного забезпечення та комп'ютерного обладнання.

Детальніше...

Важливим фактором успішності життєдіяльності підприємства є наявність зручних, надійних і швидких засобів обміну і передачі інформації. В IT інфраструктурі підприємства з цими завданнями може впоратися електронна пошта.

На сьогоднішній день існує безліч способів організації електронного листування співробітників підприємства між собою і з контрагентами. Можна просто-напросто використовувати електронну поштову скриньку, зареєстровану в будь-якому з безкоштовних поштових сервісів типу Gmail від Google або Freemail від UKR.net. Тоді всі ваші листи будуть відправлятися з ящика типу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., і цей же ящик ви будете вказувати у всіх контактних даних підприємства (на веб-сайті, на візитках, рекламних буклетах і т.п.). Але, погодьтеся, виглядає це вельми несолідно як для організації.

Цей же спосіб можна трохи вдосконалити, приєднавши, наприклад, доменне ім'я сайту вашої організації до електронної пошти. В результаті чого можна отримати корпоративні електронні скриньки виду Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Наприклад, таку можливість надає Google, але для цього необхідно придбати корпоративні поштові аккаунти для кожного співробітника, які коштують близько $50 на рік.

Який би варіант організації пошти на безкоштовних або платних зовнішніх поштових серверах ви не обрали, ви повинні пам'ятати декілька моментів:

  • Все ваше листування буде зберігатися не у вас (або не тільки у вас), а на серверах Google або UKR.net або будь-якого іншого зовнішнього поштового сервісу, який ви виберете.
  • Що-небудь змінити або з'ясувати з налалаштувань поштового серверу, спам-фільтрам і т.п. можна буде тільки, звернувшись до служби технічної підтримки поштового сервісу, що використовується.
  • У вас буде тільки той набір інструментів для управління вашою поштою, який є в обраному поштовому сервісі. Що-небудь додати/видалити або змінити можливості немає.

Якщо ж вам необхідно мати повний контроль і управління над корпоративною електронною поштою, тоді слід використовувати власний корпоративний поштовий сервер підприємства. Фізично він може перебувати як на території вашого підприємства, так і на технічному майданчику хостера або інтернет провайдера, всередині країни або навіть за її межами. Основний сенс полягає в тому, що це ваш поштовий сервер (фізичний або віртуальний), до якого у вас є повний доступ.

Основні переваги корпоративного поштового серверу:

  1. Корпоративний поштовий сервер забезпечує гарантію цілісності та конфіденційність поштового листування, антивірусний контроль, захист від спаму, блокування забороненого вмісту листування за допомогою застосування корпоративних політик інформаційної безпеки; дозволяє виключити несанкціонований доступ до пошти, а також запобігти небажаному або умисному видаленню листів співробітниками.
  2. Легкість в оновленні, розгортанні і адмініструванні.
  3. Висока надійність і продуктивність.
  4. Можливість архівації і швидкого відновлення пошти.
  5. Можливість безпечного віддаленого доступу співробітника до електронної пошти.
  6. Корпоративний поштовий сервер є елементом IT інфраструктури всього підприємства і ефективно інтегрується з іншими інфраструктурними рішеннями.

Для створення корпоративного поштового сервера підприємства використовують наступні програмні продукти:

  • Microsoft Exchange Server
  • Kerio MailServer
  • SquirrelMail (FreeBSD+EXIM+CyrusIMAP+ SquirrelMail)
  • OpenExchange та ін.

Безумовно у власного корпоративного поштового серверу є і свої недоліки. Наприклад, хтось повинен займатися його адмініструванням, може знадобитися платне програмне забезпечення, обладнання, або ж оплата технічного майданчика, або "хмари", в якому він буде налаштований. Але якщо ключовими завданнями є безпека, збереження і керованість корпоративною поштою, то переваги власного поштового серверу очевидні.

_________

Компанія ВІТАЙМ ГРУП надає послуги з налаштування серверів, обслуговування серверів корпоративного призначення.

Історії успіху наших клієнтів

Як обслуговування комп'ютерів вирішило цілу низку проблем на підприємстві

Керівник науково-виробничого підприємства в один прекрасний день усвідомив, що він абсолютно не контролює ситуацію зі станом IT інфраструктури. Постійні простої в роботі співробітників через нестабільно працюючу мережу або в черговий раз завислий комп'ютер поступово стали носити перманентний характер.

Детальніше...

Як нова телефонна система допомогла розвитку торгівельної компанії

Компанія гуртової та роздрібної торгівлі звернулася до нас з метою підвищення ефективності існуючої IT інфраструктури та її вдосконалення. Основна проблема, з якою вони зіткнулися на той момент, полягала в тому, що аналогова телефонна система, яка використовувалася в компанії, вже не здатна була справлятися з наростаючою кількістю вхідних і вихідних дзвінків.

Детальніше...

Вдосконалення IT інфраструктури організації шляхом впровадження термінального серверу

Певний час тому одна з харківських логістичних компаній запропонувала нам позмагатися в тендері з вибору постачальника послуг з обслуговування їх IT інфраструктури. В результаті було обрано компанію ВІТАЙМ ГРУП і ми підписали довгостроковий договір на аутсорсинг IT послуг. 

Детальніше...

Як ми можемо вам допомогти

Як ми можемо вам допомогти

Пропонуємо вам найняти цілий колектив в якості власного ІТ підрозділу за ціною нижче, ніж один-два штатних працівника.

Дізнатися більше...

 

Чому варто обрати нас

Гарантована якість послуг, орієнтованість на потреби вашого бізнесу, обгрунтовані ціни, повна конфіденційність та економія вашого часу.

Дізнатися більше...

 

Як з нами зв'язатися

Контактна інформація

Зателефонуйте нам, напишіть електронного листа або зв'яжіться з нами через форму зворотнього зв'язку на нашому веб-сайті

Детальніше...