Головна

Настроювання серверів

НАСТРОЮВАННЯ І ОБСЛУГОВУВАННЯ СЕРВЕРІВ


Настроювання термінального, поштового, файлового серверу, веб-серверу, серверу ip-телефонії. Адміністрування серверів.

Детальніше...

Обслуговування офісних комп'ютерів

НАСТРОЮВАННЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ОФІСНИХ КОМП'ЮТЕРІВ


Обслуговування робочого місця, обладнанного персональним комп'ютером або тонким клієнтом. Технічна підтримка користувачів.

Детальніше...

СТВОРЕННЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ЛОКАЛЬНИХ МЕРЕЖ


 Створення локальних мереж. Об'єднання віддаленних філіалів у єдину корпоративну мережу. Обслуговування корпоративних мереж.

Детальніше...

КОНСУЛЬТУВАННЯ
З ПИТАНЬ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ


З'ясування основних проблем та потреб ІТ інфраструктури. Допомога в виборі оптимального програмного забезпечення та комп'ютерного обладнання.

Детальніше...

Обслуговування комп'ютерів

Багато хто з вас напевно, коли шукав виконавця будь-яких послуг, задавався питанням: "чому так дорого?". Коли мова йде про IT послуги, ситуація ускладнюється, тому що самостійно оцінити скільки може коштувати та чи інша послуга, людині необізнаній вкрай складно.

Давайте спробуємо розібратися, скільки реально коштує, наприклад, обслуговування серверів і з чого ця сума складається.

Звичайно ж, головна складова тут, як і в будь-якій інший послузі - це оплата праці фахівця. Як правило, обслуговуванням серверів займається системний адміністратор. У класичному випадку - це фахівець, який має вищу технічну освіту за відповідною комп'ютерною спеціальності з досвідом роботи з налаштування та обслуговування комп'ютерів, серверів і мереж. Але чи все так просто?

Сфера інформаційних технологій на сьогоднішній день - одна з тих, що найбільш стрімко розвиваються. Щоб залишатися в своїй професії «на плаву» і бути затребуваним, системному адміністратору щодня доводиться стикатися з вивченням нового обладнання і програмного забезпечення. Більш того, для того, щоб тобі довіряли як фахівцю, доводиться регулярно підтверджувати одержувані знання і вміння різними сертифікатами виробників. Приміром, компанія Microsoft випустила нову версію операційної системи, що відбувається досить часто, будь добрий, онови свій сертифікат.

Як правило, проходження таких курсів і сертифікація коштує чималих грошей. Підприємство, на якому працює системний адміністратор, не завжди готове оплачувати таке регулярне підвищення кваліфікації свого фахівця. Тому багато чого лягає на плечі самих айтішників.

Що вже говорити про те, що вартість комп'ютерного обладнання та програмного забезпечення висока. Тому ціна, наприклад, помилкової закупівлі комп'ютерної техніки велика. А якщо фахівець раніше не налаштовував цей сервер або інший об'єкт високих технологій, може не знати деяких нюансів, які здатні потягти за собою додаткові непотрібні витрати.

Ясна річ, що в аутсорсингових IT-компаніях справи з цим йдуть трішки інакше. На своєму прикладі, можемо сказати, що різні партнерські статуси від виробників програмного забезпечення та комп'ютерного обладнання, а також співпраця з великими дистриб'юторами, дозволяють нам заздалегідь отримувати деякі новинки для тестування і вивчення. Але все це, звісно ж, пов'язано з додатковими ризиками і ще більшими витратами.

Всі ці елементи великого IT пазла в значній мірі впливають на кінцеву вартість послуги для клієнта. Тому дуже низька вартість настроювання або обслуговування серверу може свідчити тільки про дуже низьку кваліфікацію виконавців, а також про відсутність досвіду надання IT послуг для бізнесу.

Так як же оцінити озвучену фахівцем вартість послуги, запитаєте ви. Однозначно відповісти на це питання неможливо. Але ми б рекомендували звернути увагу на наступні моменти:

  1. Досвід фахівців в даному виді послуг, що надаються, приклади робіт.
  2. Детальний опис того, що входить в послугу (перелік всіх робіт).
  3. Наявність у IT компанії або фахівця сертифікатів і партнерських статусів за даним напрямком (наприклад, якщо мова йде про налаштування серверного обладнання Dell з операційною системою Microsoft, то, відповідно, сертифікати та статуси від компаній Dell і Microsoft)
  4. І, найголовніше, виконавець, будь це IT аутсорсер або конкретний фахівець, повинні викликати у вас довіру і хоч найменшу впевненість в довгостроковому взаємовигідному партнерстві.

Пам'ятайте, хороші IT послуги не можуть коштувати дешево!

 

Історії успіху наших клієнтів

Як обслуговування комп'ютерів вирішило цілу низку проблем на підприємстві

Керівник науково-виробничого підприємства в один прекрасний день усвідомив, що він абсолютно не контролює ситуацію зі станом IT інфраструктури. Постійні простої в роботі співробітників через нестабільно працюючу мережу або в черговий раз завислий комп'ютер поступово стали носити перманентний характер.

Детальніше...

Як нова телефонна система допомогла розвитку торгівельної компанії

Компанія гуртової та роздрібної торгівлі звернулася до нас з метою підвищення ефективності існуючої IT інфраструктури та її вдосконалення. Основна проблема, з якою вони зіткнулися на той момент, полягала в тому, що аналогова телефонна система, яка використовувалася в компанії, вже не здатна була справлятися з наростаючою кількістю вхідних і вихідних дзвінків.

Детальніше...

Вдосконалення IT інфраструктури організації шляхом впровадження термінального серверу

Певний час тому одна з харківських логістичних компаній запропонувала нам позмагатися в тендері з вибору постачальника послуг з обслуговування їх IT інфраструктури. В результаті було обрано компанію ВІТАЙМ ГРУП і ми підписали довгостроковий договір на аутсорсинг IT послуг. 

Детальніше...

Як ми можемо вам допомогти

Як ми можемо вам допомогти

Пропонуємо вам найняти цілий колектив в якості власного ІТ підрозділу за ціною нижче, ніж один-два штатних працівника.

Дізнатися більше...

 

Чому варто обрати нас

Гарантована якість послуг, орієнтованість на потреби вашого бізнесу, обгрунтовані ціни, повна конфіденційність та економія вашого часу.

Дізнатися більше...

 

Як з нами зв'язатися

Контактна інформація

Зателефонуйте нам, напишіть електронного листа або зв'яжіться з нами через форму зворотнього зв'язку на нашому веб-сайті

Детальніше...