Як відбувається обслуговування

Компанія ВІТАЙМ ГРУП пропонує взяти на себе вирішення завдань з обслуговування Вашої IT інфраструктури, надаючи послуги комплексного або часткового аутсорсингу IT послуг.

В комплексне обслуговування IT інфраструктури підприємства входять:

  • Технічна підтримка користувачів по телефону, за допомогою електронної пошти та порталу самообслуговування в системі Service Desk.
  • Віддалений моніторинг і адміністрування серверного та мережевого обладнання, персональних комп'ютерів та інших компонентів IT інфраструктури.
  • Термінові виїзди фахівців для оперативного відновлення працездатності обладнання, програмного забезпечення, локальної обчислювальної мережі.
  • Планові виїзди фахівців для проведення профілактичних регламентних робіт.
  • Регулярні звіти про стан IT інфраструктури, виконані за період роботи, та про проблеми, які виникли.

Частковий аутсорсинг IT послуг може включати в себе один або кілька елементів:

ПРИ ЦЬОМУ:

  • Всі параметри обслуговування (час реагування на заявки, терміни прибуття фахівця на об'єкт, час вирішення проблеми тощо) прописуються індивідуально для кожного IT сервісу у відповідних Угодах про рівень обслуговування (SLA). У договорі про обслуговування також вказується фінансова відповідальність за порушення параметрів обслуговування.
  • Віддалений моніторинг і адміністрування здійснюються виключно по захищених каналах зв'язку, за допомогою спеціального програмного забезпечення, що зводить на нівець будь-які спроби несанкціонованого доступу до вашої IT інфраструктури.
  • Ми НЕ обмежуємо кількість термінових виїздів фахівців, тому в наших інтересах зробити так, щоб IT інфраструктура вашого підприємства працювала максимально безвідмовно.
  • Робота служби технічної підтримки компанії ВІТАЙМ ГРУП побудована за принципами ITIL на базі Service Desk. Наша система Service Desk повністю автоматизована і дозволяє:
    • реєструвати і вести історію всіх звернень до служби технічної підтримки
    • своєчасно отримувати інформацію про необхідні зміни для оптимізації роботи IT інфраструктури підприємства
    • генерувати регулярні звіти для моніторингу роботи інформаційної системи
    • за допомогою порталу самообслуговування кожен користувач може створювати нові звернення до служби технічної підтримки, відстежувати стан їх виконання, використовувати базу знань для самостійного пошуку варіантів вирішення проблеми.