У своїй діяльності компанія V-TIME group використовує рекомендації ITIL, згідно з якими якість надаваних IT послуг регламентується за допомогою Угоди про рівень обслуговування (SLA). Даний документ складається і підписується разом з Договором на обслуговування. Основна мета підписання такої Угоди – дати якісний і кількісний опис сервісів, як з точки зору постачальника послуг, так і з точки зору Клієнта.
Угода містить єдине розуміння Клієнта і Виконавця з питань запитів на обслуговування, пріоритетів, відповідальності і гарантій. Наприклад, у ній можуть бути зафіксовані такі параметри, як час реакції Служби підтримки користувачів, час відновлення працездатності IT послуги, рівні доступності систем та / або її компонентів, рівні продуктивності, функціонування та інші атрибути, що відносяться до рівня і якості обслуговування.
Наявність формалізованої Угоди про рівень обслуговування (SLA) гарантує підтримку затвердженого Замовником рівня якості, доступності та безперервності функціонування IT інфраструктури.
Гарантована якість IT послуг, що надаються компанією V-TIME group, базується на таких основних принципах:
Хочете переконатися? Будемо раді бачити вас в рядах наших Клієнтів.