У своїй діяльності компанія ВІТАЙМ ГРУП використовує рекомендації ITIL, згідно з якими якість надаваних IT послуг регламентується за допомогою Угоди про рівень обслуговування (SLA). Даний документ складається і підписується разом з Договором на обслуговування. Основна мета підписання такої Угоди – дати якісний і кількісний опис сервісів, як з точки зору постачальника послуг, так і з точки зору Клієнта.
Угода містить єдине розуміння Клієнта і Виконавця з питань запитів на обслуговування, пріоритетів, відповідальності і гарантій. Наприклад, у ній можуть бути зафіксовані такі параметри, як час реакції Служби підтримки користувачів, час відновлення працездатності IT послуги, рівні доступності систем та / або її компонентів, рівні продуктивності, функціонування та інші атрибути, що відносяться до рівня і якості обслуговування.
Наявність формалізованої Угоди про рівень обслуговування (SLA) гарантує підтримку затвердженого Замовником рівня якості, доступності та безперервності функціонування IT інфраструктури.
Гарантована якість IT послуг, що надаються компанією ВІТАЙМ ГРУП, базується на таких основних принципах:
Хочете переконатися? Будемо раді бачити вас в рядах наших Клієнтів.