Як відбувається обслуговування за принципом аутсорсингу ІТ послуг

Якщо ІТ не є вашим основним бізнесом, передача інфраструктури вашого підприємства на аутсорсинг надійному та орієнтованому на клієнта постачальнику технологій може дати вам суттєві переваги.

Компанія V-TIME group пропонує взяти на себе вирішення завдань з обслуговування Вашої IT інфраструктури, надаючи послуги комплексного або часткового IT аутсорсингу.

В комплексне обслуговування IT інфраструктури по схемі аутсорсингу ІТ послуг входять:

  1. Віддалений моніторинг і адміністрування серверного та мережевого обладнання, персональних комп’ютерів та інших компонентів IT інфраструктури.
  2. Термінові виїзди фахівців для оперативного відновлення працездатності обладнання, програмного забезпечення, локальної обчислювальної мережі.
  3. Технічна підтримка користувачів телефоном, за допомогою електронної пошти та порталу самообслуговування в системі Service Desk.
  4. Планові виїзди фахівців для проведення профілактичних регламентних робіт.
  5. Регулярні звіти про стан IT інфраструктури, виконані за період роботи, та про проблеми, які виникли.

Основні принципи аутсорсингу ІТ послуг від компанії V-TIME group:

  1. Всі параметри обслуговування (час реагування на заявки, терміни прибуття фахівця на об’єкт) прописуються індивідуально для кожного IT сервісу у відповідних Угодах про рівень обслуговування (SLA). У договорі про обслуговування також вказується фінансова відповідальність за порушення параметрів обслуговування.
  2. Віддалений моніторинг і адміністрування здійснюються виключно по захищених каналах зв’язку, за допомогою спеціального програмного забезпечення, що зводить нанівець будь-які спроби несанкціонованого доступу до вашої IT інфраструктури.
  3. Ми НЕ обмежуємо кількість ваших звернень до фахівців, тому в наших інтересах зробити так, щоб IT інфраструктура вашого підприємства працювала максимально безвідмовно.
  4. Робота служби технічної підтримки компанії V-TIME group побудована за принципами ITIL на базі Service Desk. Наша система Service Desk повністю автоматизована і дозволяє:
    1. реєструвати та вести історію всіх звернень до служби технічної підтримки;
    2. своєчасно отримувати інформацію про необхідні зміни для оптимізації роботи IT інфраструктури підприємства;
    3. генерувати регулярні звіти для моніторингу роботи інформаційної системи;
    4. за допомогою порталу самообслуговування кожен користувач може створювати нові звернення до служби технічної підтримки, відстежувати стан їх виконання, використовувати базу знань для самостійного пошуку варіантів розв’язання проблеми.

Частковий аутсорсинг IT послуг може містити один або кілька елементів:

Обслуговування серверів і окремих додатків
Якщо у вас вже є серверна інфраструктура, але немає професійного системного адміністратора, який би її обслуговував, тоді аутсорсинг IT послуг від компанії V-TIME group саме для вас. Які основні послуги надаються в рамках угоди про рівень обслуговування серверного обладнання:

  1. моніторинг працездатності серверного обладнання та програмного забезпечення, яке на ньому встановлено;
  2. встановлення/налаштування/оновлення операційної системи сервера та іншого програмного забезпечення (наприклад, 1С/BAS, Microsoft Office тощо);
  3. усунення несправностей в роботі сервера або відновлення працездатності в разі виникнення збоїв;
  4. профілактичне технічне обслуговування серверного обладнання;
  5. заміна комплектуючих у разі необхідності;
  6. технічна підтримка користувачів сервера;
  7. інші необхідні процедури залежно від призначення сервера, який знаходиться на обслуговуванні.


Обслуговування робочих місць користувачів

Обслуговування комп’ютерів відбувається за договором аутсорсингу IT послуг, який передбачає наявність Угоди про рівень обслуговування з прописаними кількісними та якісними параметрами надання послуг.Обов’язковими складовими обслуговування комп’ютерів є:

  1. встановлення/налаштування/оновлення операційної системи та іншого програмного забезпечення;
  2. усунення несправностей в роботі операційної системи та іншого ПЗ;
  3. відновлення операційної системи та ПЗ після збоїв;
  4. технічне обслуговування обладнання;
  5. модернізація або заміна комплектуючих;
  6. усунення несправності в роботі обладнання (за винятком послуг спеціалізованих сервісних центрів, що можуть знадобитися);
  7. переміщення робочих місць в межах офісу;
  8. організація нового робочого місця;
  9. технічна підтримка користувачів.


Обслуговування мережевої інфраструктури
Компанія V-TIME group готова взяти на себе обслуговування та адміністрування локальної мережі або територіально-розподіленої корпоративної мережі.Угода про рівень обслуговування локальної мережі підприємства, як правило, включає такі основні складові послуги:

  1. управління пропускною здатністю локальної мережі;
  2. управління доступом до локальної мережі підприємства;
  3. адміністрування активного мережного обладнання (комутаторів, маршрутизаторів, точок доступу і т.д.);
  4. ремонт і обслуговування пасивного мережевого обладнання та кабельної мережі підприємства;
  5. проєктування та монтаж пасивного мережевого обладнання та кабельної мережі у разі структурних чи інших змін на підприємстві.

 

Ви можете співпрацювати одразу з декількома постачальниками, або обслуговувати частину IT-сервісів власними силами. Або ви взагалі не хочете вдаватися в подробиці, як працює IT-інфраструктура вашого підприємства і вам достатньо знати, що вона працює надійно та ефективно. Якому б варіанту ви не надали перевагу, ми оберемо гнучкі та практичні способи співпраці.

Якщо вашій організації потрібне професійне та якісне обслуговування серверів, комп’ютерів, мереж, тоді компанія V-TIME group до ваших послуг.
Будемо раді співпрацювати з вами.



    Хочете отримати безкоштовну консультацію спеціаліста? Напишіть нам.