Що таке гарантована якість аутсорсингу ІТ послуг

У своїй діяльності з аутсорсингу ІТ послуг компанія V-TIME group використовує рекомендації ITIL, згідно з якими якість надаваних IT послуг регламентується за допомогою угоди про рівень обслуговування (SLA). Даний документ складається і підписується разом з договором на обслуговування ІТ інфраструктури. Основна мета підписання такої Угоди – дати якісний і кількісний опис сервісів, як з погляду постачальника ІТ послуг, так і з погляду клієнта.

Що саме містять угоди про рівень обслуговування (SLA)

Кожна угода містить єдине розуміння клієнта і виконавця з питань запитів на обслуговування, пріоритетів, відповідальності й гарантій. Наприклад, у ній можуть бути зафіксовані такі параметри як:

  1. час реакції Служби підтримки користувачів;
  2. час відновлення працездатності IT послуги;
  3. рівні доступності систем та/або її компонентів;
  4. рівні продуктивності, функціонування та інші атрибути, що належать до рівня і якості обслуговування.

Наявність формалізованої Угоди про рівень обслуговування (SLA) гарантує підтримку затвердженого замовником рівня якості, доступності та безперервності функціонування IT інфраструктури.

Гарантована якість аутсорсингу ІТ послуг від V-TIME group базується на таких основних принципах:

  • відповідність рівня надання послуг загальноприйнятим світовим стандартам: ITIL (ITSM), MOF, COBIT;
  • крім основного Договору обов’язкова наявність Угоди про рівень обслуговування (SLA – Service Level Agreement);
  • наявність прописаної в Договорі та в SLA фінансової відповідальності за недотримання умов надання послуг;
  • висококваліфіковані фахівці, сертифіковані провідними світовими виробниками програмних і апаратних засобів;
  • наявність виділеної служби підтримки з повнофункціональним використанням програмного забезпечення класу Service Desk.

Хочете переконатися? Будемо раді бачити вас в рядах наших клієнтів.



    Хочете отримати безкоштовну консультацію спеціаліста? Напишіть нам.