Певний час тому одна з харківських логістичних компаній запропонувала нам позмагатися в тендері з вибору постачальника послуг з обслуговування їх IT інфраструктури. В результаті було обрано компанію ВІТАЙМ ГРУП і ми підписали довгостроковий договір на аутсорсинг IT послуг.
На той час на підприємстві комп’ютерна техніка була вже досить застарілою, а малопотужні сервери використовувалися тільки для виконання окремих функцій. Постало питання про модернізацію та подальший розвиток інфраструктури.
Можно було піти досить поширеним шляхом “залатування дірок” – поступово замінити комп’ютери, які вже не виконують свої функції, на більш продуктивні сучасні ПК. При цьому на кожен такий комп’ютер потрібно було також придбати ліцензійне програмне забезпечення, що суттєво здорожувало вартість модернізації. Але такий варіант не вирішував ключові завдання, які потрібно було реалізувати, а саме:
- централізоване зберігання та спільне використання робочих файлів підприємства
- розмежування прав доступу користувачів до файлів та папок (за відділом, посадою і таке інше)
- централізована архівація даних підприємства з можливістю відновлення за датою
- архівація профілів користувачів (документів, пошти тощо)
- захист внутрішньої інформації від несанкціонованого розповсюдження користувачами за межами підприємства
- доступ до своїх робочих даних з будь-якого місця знаходження, де є Інтернет
- централізація та спрощення адміністрування.
Також надважливо було зробити інформаційну систему підприємства максимально безвідмовною та доступною 24 години на добу 7 днів на тиждень. Оскільки деякі стратегічні відділи компанії працюють цілодобово.
Після декількох місяців нашого співробітництва та детального вивчення спеціалістами ВІТАЙМ ГРУП усіх бізнес-процесів підприємства, які виконуються з використанням комп’ютерної техніки, нами було запропоновано і, в подальшому реалізовано, наступне:
- Впровадження нового серверного обладнання та програмного забезпечення і встановлення на ньому за допомогою технології віртуалізації серверних систем різного призначення. Основним з них став сервер терміналів (термінальний сервер) для централізованої комфортної роботи всіх користувачів підприємства.
- Перетворення старих малопотужних комп’ютерів на бездискові термінальні клієнти для швидкого доступу до корпоративного серверу.
- Придбання для організації нових робочих місць користувачів “тонких клієнтів”, що дозволяє економити на вартості обладнання і програмного забезпечення.
Всі ці нововведення дозволили не тільки реалізувати всі задачі, про які мова йшла вище, але й значно заощадити кошти підприємства на подальшу модернізації парку ПК, ліцензування програмного забезпечення та навіть на електроенергію.
В подальшому на цьому підприємстві було запроваджено і удосконалено багато інших елементів інфраструктури, в першу чергу задля інформаційної безпеки та підвищення продуктивності роботи.
Отак своєчасно прийняте правильне рішення дозволило підприємству не тільки не дати своїй ІТ інфраструктурі зупинити в непотрібний момент ключові бізнес-процеси, але й зробити суттєвий вклад у подальший розвиток бізнесу.