Яка вартість обслуговування

В оцінюванні вартості послуг компанія V-TIME group дотримується того принципу, що кожен з наших Клієнтів є унікальним, як і є унікальною його IT інфраструктура, співробітники, завдання, потреби і можливості.

У зв’язку з цим компанія V-TIME group відмовилася від методу розрахунку вартості послуг примітивним способом за кількістю комп’ютерів і серверів, так як, на наш погляд, підхід «зрівнялівки» є нечесним і не ефективним.
Погодьтеся, що обслуговування серверу з однією операційною системою, на якому встановлена ​​тільки 1С і працює 10 користувачів, не може коштувати стільки ж, як обслуговування серверу з 5 операційними системами на віртуальних серверах і 70 користувачами. Рівнозначно як і стандартне робоче місце менеджера з продажу істотно відрізняється набором програмного забезпечення та обладнання від робочого місця проектувальника або, наприклад, касира.

Таким чином, ми прийшли до позиції узгодження вартості обслуговування, безпосередньо після первинного аудиту IT інфраструктури підприємства, з’ясувавши його основні потреби.

Вартість обслуговування IT-інфраструктури розраховується для кожної організації виключно індивідуально, залежно від необхідної кількості послуг, що надаються і рівня обслуговування.

Для визначення рівня обслуговування зазвичай прописуються такі параметри:

  • Час надання послуг
  • Час реагування на Інцидент або Запит
  • Час реагування на Проблему.

Це базові параметри, які прописуються в Угодах про рівень обслуговування (SLA). Такі Угоди складаються для кожного IT сервісу, що використовується на підприємстві, і є додатками до основного Договору.

При формуванні вартості обслуговування враховується не кількість персональних комп’ютерів і серверів, а використовувані на підприємстві IT сервіси. Чим більше у компанії IT сервісів (корпоративна електронна пошта, система управління підприємством, корпоративна IP-телефонія і т.д.), тим більше вартість обслуговування за договором IT аутсорсингу.

Цінова політика компанії V-TIME group базується на принципі, що IT послуги коштують дешевше, ніж утримання власного рівноцінного IT-відділу, і в той же час надаються з гарантованим рівнем якості. Таких результатів вдалося досягти за рахунок впровадження різних методологій і стандартів в наданні IT послуг, таких як ITSM (ITIL), MOF, COBIT, PMBok.

Фахівці компанії V-TIME group постійно оптимізують свою роботу з підтримки і розвитку IT інфраструктури клієнта, що дозволяє значно зменшити вартість обслуговування при постійному підвищенні якості.

Розглянемо приклад розрахунку вартості абонентського обслуговування комп’ютерної техніки.

Припустимо на підприємстві використовуються такі IT-сервіси:

  • Робочі місця користувачів, обладнані ноутбуками на базі OC Microsoft Windows – 42 шт.
  • Термінальний сервер на 40 користувачів
  • 4 мережевих МФУ
  • Локальна мережа на 62 активних мережевих порта
  • 1С: Підприємство з 3 базами на 34 користувача
  • Wi-Fi – 2 інтерфейси
  • 2 канали доступу до мережі Інтернет
  • Система резервного копіювання та відновлення даних.

Вартість обслуговування такої IT-інфраструктури складе приблизно
420 грн. з ПДВ за 1 користувача на місяць, з урахуванням ПДВ.

* Ціни вказано станом на квітень 2021 року

✍ Для розрахунку вартості обслуговування і формування індивідуальної пропозиції для вашого підприємства, ви можете звернутися до нас за телефоном (057) 716-40-04 або написати нам, скориставшись формою нижче ↓



    Підписатися на розсилку корисних порад у сфері IT