З чим звернувся клієнт
Компанія оптової та роздрібної торгівлі звернулася до нас з метою підвищення ефективності існуючої IT інфраструктури та її вдосконалення. Основна проблема, з якою вони зіткнулися на той момент, полягала у тому, що аналогова телефонна система, яка використовувалася в компанії, вже не здатна була справлятися з наростаючою кількістю вхідних і вихідних дзвінків.
Також не було можливості впровадити будь-які додаткові сучасні сервіси телефонії. В результаті цього кількість незадоволених клієнтів, які не могли елементарно зв’язатися з менеджером для оформлення замовлення, почала зростати, що, звісно ж, негативно впливало на прибутки компанії.
Що ми зробили
Після проведеного аудиту існуючої IT інфраструктури замовника інженери V-TIME group запропонували запровадити в компанії систему IP-телефонії на базі умовно-безкоштовного програмного забезпечення IP PBX Asterisk.
Завдяки відносно невеликим інвестиціям вдалося:
- Об’єднати всі підрозділи компанії (а таких на той момент було три, географічно віддалених один від одного) у єдину телефонну мережу з єдиним номерним планом та безкоштовними телефонними дзвінками між філіалами.
- Правильно організувати та розподілити між співробітниками чергу телефонних вхідних дзвінків, що суттєво знизило вірогідність ситуації з втраченими замовленнями. Впровадити сучасні додаткові сервіси телефонії, такі як:
- інтерактивне голосове меню
- переадресація викликів
- відстеження дзвінків
- голосова пошта
- детальна статистика по всім дзвінкам у компанії та багато іншого.
- Значно зменшити витрати на міжнародні, міжміські та навіть на мобільні дзвінки за рахунок впровадження додаткових технічних засобів.
Який результат
Після того, як нова IP-телефонія почала успішно працювати на підприємстві і підвищувати ефективність комерційної діяльності, нас було запрошено в якості постійного партнеру з обслуговування та розвитку IT-інфраструктури за договором аутсорсингу IT послуг.
Компанія V-TIME group співпрацює з цим клієнтом вже багато років. За цей час нам довелося майже повністю реконструювати комп’ютерну мережу, серверну складову та змінити багато чого іншого, щоб IT інфраструктура компанії відповідала тим змінам, які в ній відбувалися, та тим планам розвитку, які вона перед собою ставить. Сподіваємося на таку плідну співпрацю й надалі.