Все зроблю сам чи найму ІТ спеціалістів?
[кейс]

Якщо проаналізувати яким чином різні компанії ставали нашими постійними клієнтами з аутсорсингу ІТ послуг для бізнесу, вимальовується найпоширеніша схема:

  1. Компанія мала запит на розв’язання критичної проблеми в IT-інфраструктурі.
  2. По рекомендації або самостійним пошуком вони зверталися до нас.
  3. Ми допомагали розв’язати наявну проблему.
  4. Компанія укладала з нами довгостроковий договір на обслуговування IT-інфраструктури.

Проте бували й унікальні випадки як компанії потрапляли до нас на аутсорсинг ІТ послуг

Є такі керівники підприємств, які найкритичніші елементи бізнесу не можуть довірити нікому і, маючи деякі компетенції, намагаються робити все самостійно. Так було з власником одного харківського підприємства – невеликого заводу з виготовлення промислових приладів.

Перший сервер і мережу для ведення бізнесу він налаштовував сам. З часом підприємство зростало, а з ним і вимоги до IT-інфраструктури. Але власник продовжував налаштовувати й обслуговувати все сам, не бажаючи наймати сисадміна чи звертатися до аутсорсингу IT-послуг.

Чому звернулись до нас

Звісно ж, в один момент сталася критична ситуація, коли через системний збій зупинилася робота офісу. Компетенцій керівника не вистачило на швидке усунення цієї проблеми. Тоді він звернувся до нас за допомогою. Хоча наші спеціалісти не дуже люблять йти шляхом “затикання дір”, але в цьому випадку треба було швидко запустити сервери в роботу, тож часу на повне перенастроювання не було. Після усунення несправності, ми надали замовнику рекомендації з налаштування і подальшого розвитку IT-інфраструктури.

Власник цього підприємства продовжив робити все сам, як вмів. Потім знову звернувся до нас вже з іншою проблемою у мережевій інфраструктурі. Такі разові послуги з усунення точкових проблем ми надавали цій компанії впродовж декількох років, але суттєвих змін з покращення IT-інфраструктури не відбувалося.

Що спонукало підписати договір на аутсорсинг ІТ послуг

Точкою неповернення стала ситуація, коли відомий вірус Petya зашифрував на цьому підприємстві всі критичні дані за багато років. Власник знов звернувся до нас по допомогу, але цього разу виявив бажання підписати договір на повне обслуговування IT-інфраструктури.

Що було далі

Нам ще довго доводилося вилаштовувати роботу таким чином, щоб він не намагався самостійно робити якісь налаштування, а повністю довірив нам обслуговування серверів, комп’ютерів та мережі підприємства. В результаті нашої співпраці суттєво виросла ефективність роботи підприємства, завдяки зменшенню простоїв і вдосконаленню значної кількості IT-процесів.

 

Якщо вашому підприємству також потрібні кваліфіковані IT-послуги, будемо раді допомогти.



    Хочете отримати безкоштовну консультацію спеціаліста? Напишіть нам.