Керівник науково-виробничого підприємства, що працює на ринку Харкова вже більше 9 років, одного дня усвідомив, що він абсолютно не контролює ситуацію зі станом IT інфраструктури. Постійні простої в роботі співробітників через нестабільно працюючу мережу або в черговий раз завислий комп’ютер поступово стали носити перманентний характер.
Хоча починалося все непогано. Знайомий комп’ютерник ще в перші роки роботи підприємства допоміг створити офісну комп’ютерну мережу, закупити і налаштувати комп’ютери, налаштувати сервер для загального зберігання файлів та доступу до бази даних.
Підприємство планомірно росло, закуповувалися нові робочі місця, іноді навіть купувалося ліцензійне програмне забезпечення. При цьому кожен комп’ютер був наданий в повне розпорядження на правах адміністратора співробітникам, які встановлювали та перевстанавлювали, що хотіли і коли хотіли. Та й на обслуговування мережі і серверу знайомий комп’ютерник перестав знаходити час і все пішло на самоплив.
Коли керівник цього підприємства звернувся до нас з накопиченими проблемами, він в першу чергу хотів отримати повну картину поточного стану IT інфраструктури, а також пропозиції щодо вирішення наявних проблем. Фахівці компанії ВІТАЙМ ГРУП провели детальний аудит IT інфраструктури підприємства, що є у нас обов’язковою процедурою перед укладенням договору на обслуговування комп’ютерів та обслуговування серверів, або ж перед внесенням істотних змін в IT систему.
В результаті аудиту були виявлені першочергові завдання з ліквідації “дірок” в інформаційній безпеці, поліпшенні працездатності комп’ютерного та мережевого обладнання. Після успішної ліквідації цих проблем, простої в роботі зменшилися, але стан IT все ще потребував покращень.
Ми уклали договір на обслуговування комп’ютерів, сервера, локальної мережі та технічну підтримку користувачів. У процесі обслуговування було вирішено ще не мало технічних проблем, намічено план удосконалення та розвитку IT інфраструктури, систематизовано облік програмного забезпечення (видалено непотрібне неліцензійне ПЗ, докуплено бракуючі ліцензії, введена система інвентаризації програмного забезпечення), введена система розмежування прав користувачів для доступу до різних документів і т.п.
Всім співробітникам надається повноцінна віддалена технічна підтримка без кількісних обмежень. Тому, коли у них виникає якесь утруднення в роботі з комп’ютерною технікою, вони відчувають себе впевнено, тому що знають, що їм обов’язково допоможуть наші фахівці і вони зможуть виконати свою роботу в строк.
Вже через півроку нашої співпраці кількість простоїв через непрацездатність комп’ютерної техніки звелася до нуля, помітно підвищилася ефективність роботи, що в підсумку виразилося в розширенні підприємства, і, напевно, спричинило за собою збільшення прибутку.