Як ми переводимо співробітників наших клієнтів на віддалену роботу з дому

Забезпечення захищеного віддаленого доступу для співробітників повинно бути частиною IT-стратегії будь-якого підприємства. У поточній ситуації в світі ця необхідність особливо відчутна.
Хочемо поділитися з вами, яким чином ми переводимо співробітників наших постійних клієнтів на віддалену роботу з дому.

Ми вже багато років будуємо IT інфраструктури підприємств з використанням технології термінального серверу на базі Windows Server.

Це сервер для централізованої роботи користувачів з файлами, з базами даних та з усім необхідним для роботи. Співробітник заходить зі своїми особистими логіном та паролем на термінальний сервер з будь-якого доступного пристрою. Перед ним відкривається звичайний робочий стіл з його папками, файлами, необхідними ярликами доступного йому програмного забезпечення, наприклад 1С, Outlook, MS Office. Набір програм залежить від того, що використовується на конкретному підприємстві.

 

Також з термінального серверу налаштовано друк на необхідні принтери та МФУ.
При цьому в межах компанії всі працюють в захищеній корпоративній локальній мережі, яку ми також обов’язково налаштовуємо за допомогою перевіреного роками пасивного та активного мережевого обладнання.

 

Коли співробітник переходить на віддалену роботу з дому, нам залишається тільки налаштувати йому шифрований канал підключення до цього ж серверу, і він продовжує працювати далі зі свого домашнього ПК. У нього є доступ до тих самих файлів, папок та програм, що і з офісу.
Якщо співробітнику необхідно роздрукувати якийсь документ, він може так само як і раніше відправити його на друк на офісний принтер, а потім, по можливості, забрати. Або може зберегти документ собі на домашній комп’ютер і роздрукувати вже на будь-якому доступному на даний момент принтері.

 

Переговори між співробітниками, їх керівниками та навіть з партнерами ми допомагаємо налагодити за допомогою програмних сервісів для відеоконференцзв’язку, наприклад Microsoft Teams, Grandstream IPVideoTalk та інших.

 

Трохи складніше реалізувати повноцінний корпоративний телефонний зв’язок.
У багатьох наших клієнтів налаштована IP-телефонія на базі Asterisk. Це повноцінна багатофункціональна IP-АТС, яка дозволяє налаштувати телефонний зв’язок, голосове меню, внутрішні номери абонентів для переведення вхідних дзвінків на потрібну людину, запис розмов і багато всього іншого. Коли компанія володіє такою корпоративною телефонією, нам потрібно лише організувати захищений зв’язок через цей самий Asterisk тільки з домашньої інфраструктури співробітника. Для цього ми найчастіше використовуємо певні моделі IP-телефонів Grandstream або інших торговельних марок, в яких є OpenVPN. Ми налаштовуємо мережеве та телефонне обладнання таким чином, що співробітнику залишається тільки привезти налаштований IP-телефон додому, увімкнути у мережу і, як і раніше, приймати телефонні дзвінки від клієнтів та партнерів.

 

Як бачите, щоб перевести співробітника на повноцінну віддалену роботу з дому, нашим системним адміністраторам навіть не потрібно нікуди їздити. При стабільно працюючих інтернет-каналах все робиться віддалено, співробітнику залишається тільки виконувати нескладні інструкції куди який кабель вставити і яку кнопку натиснути.

Якщо ви бажаєте, щоб і на вашому підприємстві була така ж гнучка IT-інфраструктура, звертайтеся до нас! Зателефонуйте, або заповніть форму ниже.



Підписатися на розсилку корисних порад у сфері IT