Вдосконалення IT-інфраструктури шляхом впровадження термінального серверу
[кейс]

Декілька років тому одна з харківських логістичних компаній запропонувала нам позмагатися в тендері з вибору постачальника послуг з обслуговування їх IT інфраструктури. В цьому тендері ми виграли та в результаті підписали довгостроковий договір на аутсорсинг IT послуг.

На той час на підприємстві комп’ютерна техніка була вже досить застарілою, а малопотужні сервери використовувалися тільки для виконання окремих функцій. Постало питання про модернізацію та подальший розвиток наявної ІТ інфраструктури.

Які були варіанти

Можна було піти досить поширеним шляхом “залатування дірок” – поступово замінити комп’ютери, які вже не виконують свої функції, на більш продуктивні сучасні ПК. При цьому на кожен такий комп’ютер потрібно було також придбати ліцензійне програмне забезпечення, що суттєво здорожувало вартість модернізації. Але такий варіант не вирішував ключові завдання, які потрібно було реалізувати, а саме:

  1. централізоване зберігання та спільне використання робочих файлів підприємства;
  2. розмежування прав доступу користувачів до файлів (за відділом, посадою і таке інше);
  3. централізована архівація даних підприємства з можливістю відновлення за датою;
  4. архівація профілів користувачів (документів, пошти тощо);
  5. захист внутрішньої інформації від несанкціонованого розповсюдження користувачами за межами підприємства;
  6. доступ до своїх робочих даних з будь-якого місця знаходження, де є Інтернет;
  7. централізація та спрощення адміністрування.

Також надважливо було зробити інформаційну систему підприємства максимально безвідмовною та доступною 24 години на добу 7 днів на тиждень. Оскільки деякі стратегічні відділи компанії працюють цілодобово.

Як ми вчинили

Після декількох місяців нашого співробітництва та детального вивчення спеціалістами V-TIME group усіх бізнес-процесів підприємства, які виконуються з використанням комп’ютерної техніки, ми запропонували й надалі реалізували наступне:

  1. Впровадили нове серверне обладнання та програмне забезпечення і встановили на ньому за допомогою технології віртуалізації серверні системи різного призначення. Основним з них став сервер терміналів (термінальний сервер) для централізованої комфортної роботи всіх користувачів підприємства.
  2. Перетворили старі малопотужні комп’ютери на бездискові термінальні клієнти для швидкого доступу до корпоративного сервера.
  3. Придбали для організації нові робочі місця користувачів у форматі “тонких клієнтів”, що дозволило економити на вартості обладнання і програмного забезпечення.

Всі ці нововведення дозволили не тільки реалізувати всі вищезгадані задачі, але й значно заощадити кошти підприємства на подальшу модернізацію парку ПК, ліцензування програмного забезпечення та навіть на електроенергію.

Що було потім

Надалі на цьому підприємстві було запроваджено та удосконалено багато інших елементів ІТ інфраструктури, в першу чергу задля інформаційної безпеки та підвищення продуктивності роботи.

Таким чином своєчасно прийняте правильне рішення дозволило підприємству не тільки не дати своїй ІТ інфраструктурі зупинити в непотрібний момент ключові бізнес-процеси, але й зробити суттєвий вклад у подальший розвиток бізнесу.

Якщо і вашій компанії потрібні якісні ІТ послуги для бізнесу, звертайтеся до нас.